CÉLCSOPORT KUTATÁS
Nem ismerjük vásárlóinkat? Ha többet tudunk róluk hatékonyabb lesz az eladás?
Csak így lesz hatékonyabb. A célcsoport pontos meghatározása nélkül nem lehet tudni, hogy kik lesznek a vásárlók, az ügyfelek és hogyan reagálnak a termékeinkre. A célcsoport korának, nemének, érdeklődési körének és számtalan tulajdonságának ismerete nélkül nem lehet tudni, hogy milyen médiafogyasztási szokásaik vannak, mi ösztönzi Őket a vásárlásra, milyen kommunikáció lesz a célravezető. Alig van olyan termék, amelyre „mindenkinek szüksége van”, és ha akad is, akkor a legnagyobb hangsúly az első impulzuson lesz. Ha ismerjük a célcsoportot, pontosabban tudjuk, hogyan lehet őket elérni.
Mi segítünk abban, hogy közvélemény kutatással, fogyasztói magatartás-elemzéssel, fókuszcsoport felállítással részletes képet állítsunk össze a célcsoportot igényeiről, szokásairól.



